Bestellingen & Verzending

Wij streven er naar om de bestelling maximaal 3 werkdagen na betaling (verzekerd) te bezorgen.

Door rechtsboven op het silhouetje te klikken kom je bij het portaal uit dat je verder helpt met het creëren van een account.

Wanneer je rechtsboven op het silhouetje klikt, kan je vervolgens je adres wijzigen. Hier kan je je adres gegevens voor zowel facturatie als bezorging wijzigen.

Na de bestelling zal je zodra je bestelling verzonden is, een 'track & trace' email ontvangen vanuit MyParcel. Via deze mail krijg je inzage over de verzending

Uiteraard. Onder geen enkele voorwaarden delen wij persoonsgegevens met derden.

Wij vermelden de btw op de factuur. Wij hanteren de belastingregels conform de richtlijnen van de Belastingdienst. Aangezien wij (merendeels) tweedehands producten verkopen, hanteren wij 0% btw over onze Samsung devices (margegoederen). De accessoires zijn inclusief 21% btw, tenzij anders vermeld.

Via de webshop kan je automatisch de verzending binnen Europa regelen. Voor verzendingen buiten Europa, kan je contact opnemen via de chat. Voor verzending buiten Europa worden kosten in rekening gebracht afhankelijk van het desbetreffende land.

Retour & Ruilen

Retourneren is binnen 28 dagen mogelijk, mits het product in dezelfde staat terug komt.

Vervelend! Gelieve contact op te nemen via de chat zodat we je direct van dienst kunnen zijn.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelieve contact op te nemen via de chat zodat we je direct van dienst kunnen zijn.

Je kunt je retour aanmelden via dezelfde mail waar je je track en trace kon vinden.

Neem zo snel mogelijk contact op via de chat.

Als je het op tijd aangeeft dan kan je je bestelling nog aanpassen of annuleren. Dit is afhankelijk van of het product / de producten al verstuurd zijn. Neem hiervoor contact op via de chat.

Helaas is back-order (nog) geen optie. Je kunt wel aangeven naar welk product je op zoek bent zodat wij daarvan op de hoogte zijn. Je kunt ons bereiken via de chat!